06-05-2015 / Ayman van Bregt

Twitter neemt advertentieplatform TellApart overTwitter neemt het advertentieplatform TellApart over. TellApart beschikt over een advertentieplatform waarmee voornamelijk webwinkels en retailwinkels via verschillende platformen klanten kunnen retargetten met advertenties. In dit artikel staan de belangrijkste details van de overname van TellApart door Twitter op een rij.

Twitter neemt advertentieplatform TellApart over

Uit een blogpost van Twitter blijkt een belangrijke reden voor de overname dat consumenten steeds meer gebruik maken van het internet via verschillende apps, platformen en apparaten. Adverteerders zoeken daarom naar effectievere manieren om het afwisselende gedrag van consumenten beter te volgen en de relevante advertenties op de relevante plekken te brengen.

Met de overname van TellApart kan Twitter adverteerders uitgebreider helpen met gericht adverteren via desktop en mobiel waar consumenten zich maar ook bevinden. Tevens heeft TellApart belangrijke expertise in huis op het gebied van ‘performance advertising’ en het optimaal inzetten van advertentiebudget met dynamische productadvertenties en e-mail marketing. Meer over de overname vanuit het perspectief van TellApart is te lezen op het TellApart-blog.