22-10-2021 / Martijn Baten

DMWF Europe

Digital Marketing World Forum (#DMWF) Europe brengt op 23 en 24 november experts samen in de RAI Amsterdam. Tijdens dit tweedaags congres wordt gesproken over de laatste ontwikkelingen in digitale marketing. Zo’n 800 professionals worden verwacht, hoofdzakelijk werkzaam op management-en directieniveau bij vooraanstaande merken en digitale marketingbureaus.

Tijdens het programma van #DMWF Europe 2021 zullen zo’n 100 gerenommeerde professionals op het gebied van digitale marketing en tal van andere onderwerpen hun inzichten delen met het publiek. Het programma biedt een aantrekkelijke afwisseling van presentaties, cases en paneldiscussies. Daarnaast zullen bedrijven zichzelf presenteren op de expo.

Toegangskaarten voor #DMWF Europe 2021 zijn te koop via deze pagina van de organisatie. Als mediapartner van #DMWF Europe 2021 kun je naar dit evenement met een unieke korting van 10% met de kortingscode NSMA_10.

Nieuwe inzichten over digital marketing tijdens DMWF Europe 2021

DMWF heeft een historie van meer dan 13 jaar in het organiseren van events en bedient de wereldwijde digitale marketinggemeenschap. Deze gemeenschap wordt ondertussen jaarlijks samengebracht in Amsterdam, Londen, New York en Singapore. Gedurende 2 dagen wordt op topniveau een goede strategische inhoud en digitale marketinginzichten van indrukwekkende sprekers gecombineerd met netwerken en discussies met toonaangevende wereldwijde merken en organisaties. Het congres wordt voor dit jaar voor de 6e keer in Amsterdam georganiseerd.

DMWF Europe richt zich op het verkennen van de nieuwste trends en strategieën binnen digitale marketing, die betrekking hebben op marketingtechnologie zoals content marketing, influencer & social media marketing, digital transformatie, data, UX, AI, SEO, eCommerce en personalisatie. Deze onderwerpen komen terug in de volgende tracks die tijdens het congres gevolgd kunnen worden:

De onderstaande sprekers hebben hun deelname aan DMWF Europe bevestigd:

  • Meagen Johnson, SVP of Marketing for Marketplace, Jane.com
  • Brad Porteus, Chief Marketing Officer, OLX Group
  • Jorne Korzelius, Head of Marketing Fitbit for Northern Europe, Google
  • Nikki Constantine, Director Strategic Marketing & Brand, AfterPay – Arvato Financial Solutions
  • Sanne Jans, Head of Marketing, Magioni
  • Tommaso Di Giovanni, VP of International Communications, PMI
  • Emma Brooks, Social Media and Content Marketing Lead – Europe, Teva Pharmaceuticals
  • Sophie Clarke, Director, Social Media & Consumer PR EMEA, Radisson Hotel Group
  • Nicolas Griffioen, Head of Social Media, G-Star
  • Mazen Mroue, Head of Global Digital Media and Martech, FrieslandCampina
  • Mauro Oretti, Vice President, Marketing & Commercial, SkyTeam
  • David Cuen, Director of Content Communities, Booking.com
  • Clive Roach, Director of Social Media, Signify (Philips Lighting)
  • Christiana Courtright, Senior Strategist, AKQA
  • Hugo Pereira, Chief Growth Ocer, EVBox
  • Joris Garritsen, Executive Director Transformation & Digital, Mediacom
  • Omer Waysman, Director, Global eCommerce & Business Development, Danone
  • Oisin Lunny, Journalist, Event MC and Fortune 500 Podcast Host, Oisin Lunny
  • Carolina Ogando, ECommerce Business Specialist, WELL’S
  • Pete Buckley, Connection Planner, Facebook
  • Sophie Gaffre, Global Head of Brand Strategy, Atida
  • Tom Kerkhof, Global Head of Social Media, Navico
  • Anastasiia Kapitonova, Head of Brand and Communications, BUX
  • Amal Shakeb, Global Digital Content Manager, Syngenta
  • Valerie Ox, Senior Content Strategy Manager, C&A
  • Sandra Witzel, CMO, Board Member, SkedGo
  • Maira Genovese, Founder and President, MG Empower
  • Andrew Canter, Global CEO, Branded Content Marketing Association
  • Nora Gonzalez, Head of Enterprise & Content Marketing, SendinBlue
  • Joseph Byrne, Principal Solutions Engineer, Onetrust
  • Alan Gray, Senior Research Psychologist, Tailify

 

Toegangskaarten voor #DMWF Europe 2021 zijn te koop via deze pagina van de organisatie. Als mediapartner van #DMWF Europe 2021 kun je naar dit evenement met een unieke korting van 10% met de kortingscode NSMA_10.