Ontdek de laatste trends over digitale marketing tijdens #DMWF Europe 2019

Op 25 en 26 november 2019 vindt in het Elicium Centre van de RAI Amsterdam #DMWF Europe 2019 plaats. Dit is een tweedaags congres over de laatste ontwikkelingen in digitale marketing. Er worden zo’n 800 professionals verwacht, hoofdzakelijk werkzaam op management-en directieniveau bij vooraanstaande merken en digitale marketingbureaus.
Tijdens #DMWF Europe 2019 zullen zo’n 100 gerenommeerde professionals op het gebied van digitale marketing en tal van andere onderwerpen hun inzichten delen met het aanwezige publiek. Het programma biedt een afwisseling van presentaties, cases en paneldiscussies. Daarnaast zullen ongeveer 40 bedrijven zichzelf presenteren op de expo. Onderaan dit artikel is een kortingscode opgenomen omdat NSMA partner is van dit congres.

Nieuwe inzichten in digitale marketing tijdens #DMWF Europe 2019

DMWF heeft een historie van meer dan 10 jaar in het organiseren van events en bedient een wereldwijde digitale marketinggemeenschap. Deze gemeenschap wordt ondertussen jaarlijks samengebracht in Amsterdam, Londen, New York en Singapore. Gedurende 2 dagen wordt op topniveau een goede strategische inhoud en digitale marketinginzichten van indrukwekkende sprekers gecombineerd met netwerken en discussies met toonaangevende wereldwijde merken en organisaties. Het congres wordt voor de vijfde keer in Amsterdam georganiseerd.

#DMWF Europe richt zich op het verkennen van de nieuwste trends en strategieën binnen digitale marketing, die betrekking hebben op marketingtechnologie zoals virtual reality, kunstmatige intelligentie, influencer marketing, UX, CX, e-commerce, contentmarketing, data, analytics en mobiel. Deze onderwerpen komen terug in de volgende tracks die tijdens het congres gevolgd kunnen worden:

  • Content, influencer en social media marketing;
  • Data & Disruptive tech;
  • Digital transformation & strategy;
  • E-commerce, UX & CX.

De onderstaande sprekers hebben hun deelname aan DMWF Expo Europe bevestigd:

  • Annemarie Joosen, CMO, Marktplaats
  • Bas Komen, Head of Marketing, Body & Fit
  • Carolina Miodownik, Global Digital Marketing Manager, AkzoNobel
  • Charles Yardley, SVP Managing Director Europe, Forbes
  • Clive Roach, Director of Digital Social Media, Signify (Philips Lighting)
  • Haim Vaturi, Senior Partner Manager, Data Enterprise Solutions, Twitter
  • Jo McClintock, Global Brand Director, Skyscanner
  • Joost Geurtsen, Marketing Director, New York Pizza
  • Luke Barnes, Chief Commercial Officer, VICE for EMEA
  • Marieke Graat, Head of Marketing, Too Good To Go
  • Marene Arnold, Marketing & Communication Director, Mastercard Netherlands
  • Mike Stachurski, Global Digital Marketing Director, Arcadis
  • Monika Matuszewska, Digital Manager | Professional Products Division, L’Oréal
  • Nicoleta Anton, Manager Thought Leadership, TomTom
  • Simone van Neerven, Head of Innovation, Vueling Airlines
  • Wieke Vrielink, Head of Consumer Marketing, Royal Schiphol Group

Toegangskaarten voor #DMWF Europe 2019 zijn te koop via deze pagina. Als mediapartner van #DMWF Europe 2019 kun je naar dit evenement met een unieke korting van 20% met de kortingscode NSMA20.

Ontdek de laatste trends over digitale marketing tijdens #DMWF Europe 2019