29-10-2014 / Ayman van Bregt
Twitter introduceerde ruim twee jaar geleden een website gericht op advertentiemogelijkheden voor het MKB. Recentelijk heeft Twitter een nieuwe business.twitter.com website gelanceerd met nieuwe mogelijkheden om te adverteren op Twitter. In dit artikel staan de mogelijkheden van de nieuwe website op een rij.
Nieuwe business.twitter.com website gelanceerd
De vernieuwde business.twitter.com website biedt adverteerders op Twitter een keuze uit zes verschillende doelstellingen. De volgende doelstellingen kunnen worden gerealiseerd met het adverteren op Twitter:
- Zakelijk zichtbaar zijn op Twitter;
- Het bereik vergroten door meer volgers op Twitter te krijgen;
- Meer website bezoekers via Twitter genereren of conversies op de website;
- De interactie op Twitter verhogen;
- Meer downloads van een mobiele app realiseren of interactie binnen een mobiele app;
- Leads vinden en leads genereren op Twitter.
Twitter biedt tal van ‘advertentiemogelijkheden’ gekoppeld aan deze doelstellingen. De meest recente artikelen die zijn verschenen op de website van de Nederlandse Social Media Academie over het adverteren op Twitter zijn:
- Adverteren op Twitter voor iedereen beschikbaar in Nederland;
- 4 tips voor het adverteren op Twitter;
- Remarketing mogelijk bij het adverteren op Twitter;
- Gericht adverteren op Twitter op basis van taal;
- Gericht adverteren op Twitter om klanten te bereiken.
De commerciële kansen van Twitter benutten voor leadgeneratie
De Nederlandse Social Media Academie biedt met de praktijkgids ‘Twitter gevorderden’ leert je om meer te halen uit het Twitter-platform als sociaal netwerk en jouw Twitter-account. Deze NSMA-praktijkgids biedt een overzichtelijk stappenplan om potentiële leads te vinden en nieuwe business te realiseren.
Bekijk de NSMA Praktijkgids Twitter gevorderden in onze webwinkel.