29-03-2018 / Martijn Baten

Op donderdag 19 april vindt in Pakhuis West in Amsterdam voor het eerst de Zero-In Conference plaats; ’s werelds grootste conferentie over digitale personalisatie. De Zero-In conferentie draait om technologische diensten die volledige personalisatie mogelijk maken op het gebied van onder andere bankieren, betalingsverkeer, cryptocurrencies, investeringen, blockchain, retail, e-commerce en marketing. De data en personalisatietechnieken die momenteel leidend zijn in de context van B2B, klantervaringen en klantbelevingen worden tijdens deze conferentie uitgebreid besproken.

Duik in de wereld van digitale personalisatie tijdens de Zero-In Conference

De ontwikkelingen in digitale personalisatie worden besproken op twee podia, vijf workshops, 70 invloedrijke sprekers afkomstig van over de hele wereld, 500 bedrijven en 1.500 deelnemers. Deelnemers krijgen de kans om alles over digitale personalisatie te weten te komen aan de hand van ‘challenger pitches’, workshops, rond-de-tafel sessies en netwerkmogelijkheden die gedurende de hele dag gehouden worden. Daarnaast tonen meer dan 20 bedrijven hun nieuwste producten op de exhibitor floor.

Een aantal van de sprekers die op 19 april op de Fintech Stage of op de Marketing Stage aan bod zullen komen zijn:

 

De Zero-In Conference wordt georganiseerd door hetzelfde team dat ook het jaarlijkse UPRISE Festival Europe organiseert in Dublin.

Kortingsactie voor lezers van NSMA

Lezers en volgers van NSMA kunnen de Zero-In Conference bijwonen met een korting. Door het aanschaffen van toegangskaarten via deze pagina kunnen 2 toegangskaarten tegen de prijs van 1 kaart worden gekocht.

Zero-In Conference 2018

 

De Nederlandse Social Media Academie is netwerkpartner van Zero-In Conference.