09-01-2018 / Martijn Baten

Voor de derde keer wordt in de zomer van 2018 de Savage Marketing conferentie georganiseerd in de Meervaart in Amsterdam. Savage Marketing 2018 wordt georganiseerd om te verkennen hoe technologie de marketingindustrie verandert en marketeers helpt een data-gedreven strategie op te stellen. Aan de hand van praktijkvoorbeelden van ‘thought leaders’ op het gebied van marketing en technologische innovaties, leert het publiek ‘best practices’ voor mobile marketing, omnichannel, het meten van social media, het verbeteren van de klantbeleving, het vergroten van conversie en het omarmen van innovatieve marketingtechnologie.

Met meer dan 60 inspirerende en prikkelende sprekers, afkomstig voor 90% uit verschillende industrieën zoals automotive, media, retail en FMCG, trekt Savage Marketing 2018 meer dan 500 senior marketing professionals aan uit Europa. Een succesrecept voor 2 dagen intensief netwerken en het opdoen van nieuwe inzichten.

Tijdens Savage Marketing 2018 zijn er drie tracks die gevolgd kunnen worden: Data in Marketing, Mobile & Content en Customer Journeys. Daarnaast kunnen deelnemers zich aan te melden voor workshops en sessies om hun praktische vaardigheden aan te scherpen en te verdiepen binnen verschillende gebieden van het marketingvak.

“Savage Marketing is een unieke conferentie voor marketeers om hun grootste uitdagingen te delen onder elkaar” – Senior Director EMEA Marketing, Yahoo

Toegangskaarten voor Savage Marketing 2018 zijn aan te schaffen via deze pagina. Als mediapartner van Savage Marketing 2018 mogen we een unieke korting aanbieden van 20% met de kortingscode NSMA20. Met een toegangskaart kan de conferentie op beide dagen worden bezocht.

Savage Marketing 2018

De Nederlandse Social Media Academie is mediapartner van Savage Marketing 2018.