16-10-2011 / Ayman van Bregt

Creëer de beleving van een online bedrijfsmagazine met de Twitter tool TwylahTwylah is een tool waarmee je een pagina kunt genereren die er uit ziet als een bedrijfsmagazine op basis van de Tweets die je verstuurt.
De Twylah ‘company brand page’ rangschikt tweets in rubrieken en laat ook de inhoud zien van de links die je deelt. Bevat een tweet een link naar foto- of videomateriaal dan wordt dit ook getoond op de pagina waardoor het gevoel van een magazine wordt opgeroepen.
Je kunt Twylah goed inzetten om enerzijds volgers op Twitter in één oogopslag inzage te geven in de activiteiten van die dag en daarnaast meer beleving rondom jouw berichten op Twitter te creëren. Aan de andere kant kun je met de Twylah-pagina ook mensen bereiken en inspireren die niet actief zijn op Twitter of jouw organisatie volgen op Twitter. Je kunt onze Twylah-pagina bekijken op http://twylah.com/nsma_. Je kunt ook zelf een gratis account aanvragen door op de website van Twylah ‘request an invite’ te kiezen en je mailadres in te vullen.