15-07-2019 / Ayman van Bregt

LinkedIn heeft nieuwe functies toegevoegd aan de eigen campagne manager. Adverteerders worden zo in staat gesteld om gerichter te adverteren op LinkedIn. In dit artikel worden de nieuwe functies aan de nieuwe LinkedIn campagne manager verder toegelicht.

Gerichter adverteren op LinkedIn met nieuwe campagne manager

LinkedIn heeft 3 nieuwe advertentiedoelen geïntroduceerd op basis waarvan adverteren op LinkedIn nog meer resultaten kan opleveren voor adverteerders. Het opzetten van een advertentiecampagne start nu voor gebruikers met 3 nieuwe doelstellingen om gerichter een campagne op te zetten. Adverteerders met als doelstellingen brand awareness (naamsbekendheid van een merk of organisatie), website conversion (acties op de eigen website realiseren zoals een bestelling plaatsen, het downloaden van informatie of het invullen van een contactformulier) en job applicants (meer reacties van sollicitanten op een vacature) zijn toegevoegd aan de LinkedIn campagne manager. De onderstaande afbeelding geeft meer inzicht in de nieuwe mogelijkheden om gerichter te adverteren op LinkedIn:

Gerichter adverteren op LinkedIn met de nieuwe campagne manager

Meer leren over LinkedIn en andere social media? Meld je dan aan voor de wekelijkse NSMA nieuwsbrief!

Elke maand onze laatste tips & tricks ontvangen per mail? Abonneer je dan op onze NSMA Social Media Nieuwsbrief hieronder.


De nieuwsbrief wordt automatisch samengesteld en verzonden. We gaan uiteraard vertrouwelijk met je persoonsgegevens om.