06-10-2017 / Martijn Baten

De Nederlandse Social Media Academie (NSMA) organiseert in samenwerking met het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) dit najaar zowel een ééndaagse workshop als masterclass. Vanuit deze samenwerking worden marketing-en salesprofessionals opgeleid op het gebied van social media vanuit verschillende invalshoeken. Bezoekers van NSMA krijgen een unieke korting van 200 euro op deelname aan deze unieke sessies.

[Korting] Leer meer bereiken met social media tijdens NIMA sessies dit najaar

Masterclass: Van social media naar social business – Dinsdag 31 oktober 2017

Digitalisering zorgt ervoor dat de relatie tussen bedrijven en klanten is veranderd en een ander verwachtingspatroon heeft gecreëerd bij klanten. De integratie van social media in de processen van de organisatie wordt hierdoor steeds evidenter en biedt de kans om het marketing –en salesproces te versterken. Deze masterclass geeft je in één dag inzicht op welke manieren social media een bijdrage kunnen leveren aan de organisatiedoelstellingen, hoe je professionals binnen de organisatie zich optimaal via social media laat presenteren en optimaal kunt inzetten om de processen in de organisatie te versterken.

NIMA Masterclass Van social media naar social business

De NIMA Masterclass: Van social media naar social business zal worden verzorgd door NSMA-trainer Ayman van Bregt op dinsdag 31 oktober 2017. Tijdens de workshop zal Floris Winters (Communicatieadviseur bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken) zijn ervaringen delen met integreren van social media in je organisatie. Bezoekers van NSMA kunnen deelnemen aan deze masterclass met een aantrekkelijke korting. Bezoekers betalen €495,- in plaats van €695,-. Vermeld de kortingscode ‘NSMANIMA’ in het opmerkingenveld bij aanmelding voor de masterclass. Bekijk het programma en details over deze masterclass voor meer informatie.

Workshop: Content strategie voor social media – Donderdag 2 november 2017 

Het inzetten van content op social media is voor veel bedrijven een effectieve manier op om social media zichtbaar te zijn en doelgroepen te binden en te activeren. Een doelgerichte inzet van content op social media ondersteunt bedrijven bij het vergroten van bereik, het stimuleren van interactie, een betere reputatie en imago en het genereren van verkeer en leads. Deze 1 daagse workshop leert je alles voor het opstellen van een strategisch raamwerk om een doelgerichte content strategie voor social media te bepalen en in de praktijk te kunnen toepassen.

NIMA Workshop Content strategie voor social media

De NIMA Workshop: Content strategie voor social media zal worden verzorgd door NSMA-trainer Martijn Baten op donderdag 2 november 2017. Tijdens de workshop zal Willemijn Vader (mede-eigenaar en creatief directeur van Whizpr en Deepr) haar ervaringen en visie delen op het inzetten van content voor het bereiken van je doelgroep. Bezoekers van NSMA kunnen deelnemen aan deze workshop met een aantrekkelijke korting. Bezoekers betalen €450,- in plaats van €650,-. Vermeld de kortingscode ‘NSMANIMA’ in het opmerkingenveld bij aanmelding voor de workshop. Bekijk het programma en details over deze workshop voor meer informatie.