
07-12-2016 / Ayman van Bregt
Twitter is een belangrijk kanaal voor het volgen, delen en discussiëren over actualiteiten en nieuws wereldwijd. Ook 2016 was wederom een jaar vol gebeurtenissen op het gebied van entertainment, politiek en sport. Twitter lanceert met de hashtag #ThisHappened een initiatief voor gebruikers om hun eigen memorabele momenten van 2016 te delen. Dit artikel zet enkele #ThisHappened hoogtepunten op een rij.
Deel eigen hoogtepunten van 2016 op Twitter met #ThisHappened
Twitter lanceerde het initiatief #ThisHappened met een aantal hoogtepunten van het jaar 2016 die zijn weergegeven in de onderstaande video:
2016.#ThisHappened pic.twitter.com/dyBWDvQjtj
— Twitter (@twitter) December 6, 2016
Twitter heeft in de blogpost ‘#ThisHappened in 2016‘ een eigen overzicht gedeeld met daarin opvallende en memorabele hoogtepunten van 2016. Hieronder staan een aantal van deze hoogtepunten:
- #Brexit
We have done it! #IndependenceDayhttps://t.co/C96aoqlnpM
— Nigel Farage (@Nigel_Farage) June 24, 2016
- #RIP
He shook up the world, and the world’s better for it. Rest in peace, Champ. pic.twitter.com/z1yM3sSLH3
— President Obama (@POTUS) June 4, 2016
- #Trump
TODAY WE MAKE AMERICA GREAT AGAIN!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) November 8, 2016
NSMA #ThisHappened in 2016 op Twitter
De bijdrage van NSMA aan de #ThisHappened 2016 campagne is #SocialMediaOnderzoek; Sinds deze week is NSMA een onderzoek gestart naar de ervaringen van bedrijven en organisaties in Nederland bij het inzetten van social media en hoe de huidige social media prestaties worden gemeten.
Met dit onderzoek hoopt NSMA een goede indruk te krijgen welke uitdagingen professionals ervaren op dit gebied en willen we een relevante bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het vakgebied. Lees meer over dit onderzoek in het artikel ‘Hoe worden de social media prestaties van jouw bedrijf gemeten?‘ of neem direct deel.
Hoe worden de social media prestaties van jouw bedrijf gemeten? Doe mee en vul de vragenlijst in! https://t.co/GrBJzQNGl2 #socialmedia pic.twitter.com/i5cc74Qtqt
— SocialMediaAcademie (@nsma_) December 6, 2016