06-06-2016 / Ayman van Bregt

LinkedIn Premium Insights geeft inzicht in ontwikkelingen bij bedrijvenLinkedIn introduceert een nieuwe functie om LinkedIn gebruikers meer inzicht te bieden in ontwikkelingen bij bedrijven. LinkedIn Premium Insights geeft in één overzicht weer hoe een bedrijf groeit of krimpt op basis van een aantal criteria. In dit artikel staan de functies van LinkedIn Premium Insights op een rij.

LinkedIn Premium Insights geeft inzicht in ontwikkelingen bij bedrijven

LinkedIn heeft een nieuwe betaalde functie geïntroduceerd genaamd Premium Insights. LinkedIn gebruikers met een abonnement op Business Plus, Sales Navigator of Talent Solutions kunnen gebruik maken van de functie. LinkedIn gebruikers die een LinkedIn bedrijfspagina bezoeken krijgen door de Premium Insights-functie inzicht van het desbetreffende bedrijf in de volgende data:

  • Groei (of krimp) in personeel
    Door middel van een eenvoudige grafiek krijgt een LinkedIn gebruiker inzicht in de ontwikkeling van personeel dat werkzaam is bij het bedrijf op basis van beschikbare data.
  • Functieverdeling binnen de organisatie
    Door middel van staafdiagram-verdeling krijgt een LinkedIn gebruiker inzicht binnen welke afdelingen de LinkedIn gebruikers die werken bij het bedrijf actief zijn.
  • Nieuwe medewerkers
    Door middel van een overzicht wordt inzicht geboden in medewerkers die recent bij het bedrijf zijn komen werken.
  • Oud-medewerkers
    In dit overzicht worden oud-medewerkers weergegeven die de carrière een goede stap voorwaarts wisten te brengen door hun talenten goed te gebruiken.
  • Beschikbare vacatures
    Tenslotte is er door middel van een visueel overzicht inzicht in beschikbare vacatures door het jaar heen en welke specifieke gebieden het bedrijf nieuw talent zoekt.

Onderstaande afbeelding laat de mogelijkheden van LinkedIn Premium Insights zie aan de hand van de eigen LinkedIn bedrijfspagina:

Voorbeeld LinkedIn Premium Insights