20-12-2015 / Martijn Baten

De afgelopen week behandelde de Nederlandse Social Media Academie onder andere nieuw geïntroduceerde functies voor webcare op Facebook bedrijfspagina’s. Daarnaast viel te lezen over LinkedIn onderzoek naar de aantrekkelijkheid van bedrijven onder Nederlandse professionals en test Twitter advertenties voor niet-ingelogde gebruikers. In het weekoverzicht van NSMA staan alle tips & tricks van de afgelopen week op een rij.

Kleiner bedrijf meer aantrekkelijk op basis van LinkedIn onderzoek

Kleiner bedrijf aantrekkelijker op basis van LinkedIn onderzoek

LinkedIn onderzoek laat zien dat kleinere bedrijven vaker aantrekkelijk zijn onder Nederlandse professionals. Professionals kiezen vaker om bij kleinere organisaties te gaan werken in plaats van bij grote bedrijven te blijven werken. In dit artikel staan de resultaten van het LinkedIn onderzoek op een rij.
Lees verder.

 

Twitter test advertenties voor niet ingelogde Twitter-gebruikers

Twitter test advertenties voor niet ingelogde gebruikers

Twitter test een nieuwe wijze waarop advertenties getoond worden. In deze test toont Twitter advertenties aan bezoekers van Twitter die niet zijn ingelogd.
Lees verder.

 

Facebook bedrijfspagina

Nieuwe functies geïntroduceerd voor webcare op Facebook bedrijfspagina’s

Facebook bedrijfspagina’s krijgen nieuwe mogelijkheden voor het beantwoorden van privéberichten en reacties om de persoonlijker de interactie met personen aan te gaan.
Lees verder.

 

Tips om LinkedIn relaties eenvoudig te onderhouden

Uit het NSMA-archief: Tips voor het eenvoudig onderhouden van LinkedIn relaties

Via de LinkedIn relatie-tab is het mogelijk om LinkedIn relaties te categoriseren, berichten die zijn uitgewisseld terug te lezen en nog meer informatie die helpt om het netwerk goed te onderhouden. In dit artikel staan 6 tips op een rij om eenvoudig het netwerk te kunnen onderhouden.
Lees verder.

 

NSMA Social Media NieuwsbriefBlijf op de hoogte met de wekelijkse NSMA nieuwsbrief

Als professional heb je het druk en beperkt de tijd om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen op social media. De Nederlandse Social Media Academie (NSMA) wil je hierbij helpen met het wekelijkse NSMA Social Media Weekoverzicht: een bundeling van de meest recente ontwikkelingen in het social media landschap. Elke maandag ontvang je de nieuwsbrief per mail. Zo ben je aan het begin van de week weer helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en klaar om meer uit social media te halen. Abonneer je nu op de wekelijkse NSMA nieuwsbrief. 

 

Hootsuite partnership voor Nederlandse Social Media Academie30 dagen gratis gebruik maken van Hootsuite Pro

Met Hootsuite kunnen bedrijven en organisaties verschillende social media accounts effectief managen op één plek.  Dankzij een partnership met Hootsuite biedt NSMA de mogelijkheid om 30 dagen gratis gebruik te maken van Hootsuite Pro zonder enigen verplichtingen. Aan het einde van de periode biedt Hootsuite je de mogelijkheid om te kiezen voor een gratis Hootsuite- of een betaald Hootsuite-account. Gebruik deze Hootsuite Pro-link om gebruik te maken van het aanbod.