Twitter test advertenties voor niet ingelogde gebruikers

Twitter test advertenties voor niet ingelogde Twitter-gebruikersTwitter test een nieuwe wijze waarop advertenties getoond worden. In een test toont Twitter advertenties aan bezoekers van Twitter die niet zijn ingelogd. In dit artikel worden de mogelijkheden voor adverteerders op Twitter toegelicht.

Twitter test advertenties voor niet ingelogde Twitter-gebruikers

Twitter heeft in het afgelopen jaar flink geïnvesteerd in nieuwe mogelijkheden voor adverteerders op Twitter. Twitter bouwt voort op de ontwikkelingen door adverteerders nu de mogelijkheid te geven om advertenties te tonen aan bezoekers van Twitter.com die niet zijn ingelogd. Met maandelijks 500 miljoen bezoekers is dit een interessante doelgroep. Bezoekers die op basis van Google-resultaten naar Twitter gaan zien ook de advertenties bij tweets die worden getoond.
Adverteerders op Twitter kunnen op deze manier zichtbaar zijn op posities die voorheen niet beschikbaar waren en de effecten meten in het Twitter-dashboard.
De test richt zich op advertentiecampagnes die ingezet worden om websitebezoek te stimuleren en video’s te promoten. Stapsgewijs zal Twitter adverteerders buiten de Verenigde Staten selecteren om uit te breiden. De onderstaande Twitter-afbeelding laat een voorbeeld zien uit de test waarbij een advertentie wordt getoond aan een niet ingelogde Twitter-gebruiker:

Twitter test advertenties voor niet ingelogde gebruikers