
05-08-2015 / Ayman van Bregt
Twitter verbetert de vorig jaar geïntroduceerde online universiteit #TakeFlight. Met de verbeteringen wil Twitter marketing- en communicatiebureaus nog beter helpen om de marketingmogelijkheden optimaal te benutten. In dit artikel staan de verbeteringen van #TakeFlight op een rij.
Twitter verbetert online universiteit #TakeFlight
Na de lancering van Twitter’s Flight School vorig jaar, werden bijna 10.000 geregistreerde gebruikers bijgeschoold in het gebruik van de marketingmogelijkheden van Twitter.
De nieuwe #TakeFlight is interactiever en biedt meer kennis en training voor tal van nieuwe Twitter-producten zoals video. De nieuwe #TakeFlight biedt de volgende verbeteringen:
- Maatwerk op basis van de professionele rol
Twitter biedt gerichter informatie afhankelijk van de professional die meer wil leren over de marketingmogelijkheden van Twitter. Een mediaplanner of een marketing manager hebben bijvoorbeeld een andere behoefte en interesse. - Exclusieve content
Er zijn in de nieuwe #TakeFlight meer verdiepende trainingen en exclusieve content om de productkennis van Twitter te vergroten. Per product zijn er downloads beschikbaar over de werking van het Twitter-product in detail met onderzoeken, case studies en hoe een product optimaal ingezet kan worden.
De onderstaande Twitter-video biedt meer inzicht in de verbeterde online universiteit #TakeFlight:
Calling all agencies: Twitter Flight School is now back from recess. Enroll today at http://t.co/F4KXYBwTWK! https://t.co/BH2xnsULxA
— Twitter Advertising (@TwitterAds) July 21, 2015
Geïnteresseerde marketing- en communicatieprofessionals kunnen zich registreren via de website Twitterflightschool.com.