
24-11-2016 / Ayman van Bregt
Twitter heeft eerder dit jaar de Twitter Awards gelanceerd om erkenning te geven aan partners die op indrukwekkende wijze gebruik maken van het platform. Recent heeft Twitter de winnaars van de award bekend gemaakt. Deze organisaties hebben laten zien om campagnes toe te passen vanuit verschillende perspectieven. In dit artikel staan de winnaars van de Twitter Awards op een rij.
Winnaars Twitter Awards 2016 bekend gemaakt
De Twitter Awards zijn ingedeeld in verschillende categorieën. Iedere categorie kent een winnaar van een award. De winnaars in de categorieën zijn achtereenvolgens:
- #Live Award: @NASCAR – Ready. Set. Race;
- #Creativity Award: @Airbnb – #LiveIntheMovies;
- #Customer Award; @Apple – @AppleSupport Launch;
- #Impact Award; @Dove – Dear Media;
- #Scale Award: @SnickersAU – Hungerithm.
De winnaars van de Awards kunnen voor bedrijven en organisaties een goede inspiratiebron zijn om op een creatieve en effectieve manier gebruik te maken van Twitter. Onderstaande video laat een kort samengevat overzicht zien met de winnaars van de Twitter Awards 2016:
And now, the main attraction: the one and only @vicmensa freestyles the #TwitterAwards winners. Sit back and enjoy the show! ???? pic.twitter.com/B17D01dMnX
— Twitter Advertising (@TwitterAds) November 10, 2016
Een volledige lijst met de winnaars, de campagnes en een toelichting op de succesvolle campagnes zijn te vinden op marketing.twitter.com.