Nederlandse Social Media Academie

De Nederlandse Social Media Academie (NSMA) is hét online kennisinstituut op het gebied van social media voor de zakelijke markt. Gestart in 2011 is NSMA een kennisplatform gericht op iedereen die zich bezig houdt of interesse heeft in social media voor professionele doeleinden.

Verzorgd door social media specialisten

Dagelijks deelt de NSMA tips & tricks verzorgd door een team van social media specialisten, communicatiedeskundigen en online professionals uit de praktijk. In samenwerking met partners uit het vakgebied zorgt de NSMA voor een inspirerende kennisomgeving.

Neem contact op

Partners van NSMA

Immits

Partner worden van NSMA?

Maandelijks bereikt NSMA meer dan 20.000 professionals die zich actief bezighouden met het zakelijk inzetten van social media. NSMA is hiermee een relevante website voor het bereiken van ondernemers, marketing –en communicatieprofessionals en studenten die meer willen weten over effectief inzetten van social media.

Graag komt NSMA in contact met bedrijven en instellingen om de mogelijkheden van een partnership te bespreken. Afhankelijk van de wensen zijn er uiteenlopende mogelijkheden voor een samenwerking. Laat via het contactformulier op deze pagina je contactgegevens achter en wij nemen contact op binnen vijf werkdagen.

 

Sjaak Smeins

Sjaak is al meer dan 25 jaar ondernemer. Zijn kracht ligt in het leggen van verbindingen tussen diverse disciplines (financieel, operationeel en commercieel) en creëert hiermee vervolgstappen voor een project of organisatie. Sjaak zijn kwaliteiten liggen vooral in het organiseren en het verbinden/onderhouden van mensen.

Martijn Baten

Martijn werkt als onafhankelijk social media specialist voor snelgroeiende startups en internetconcepten om hen te ondersteunen bij het behalen van zakelijke resultaten met social media. Hiernaast is Martijn medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) en trainer en docent.

Ayman van Bregt

Ayman werkt al sinds 1999 in de wereld van online marketing en social media en is digitaal strateeg. Zijn passie is om de digitale mogelijkheden zo in te zetten dat organisaties een betere relatie krijgen met doelgroepen en meer waarde toevoegen. Hij is adviseur, conceptontwikkelaar en docent/trainer onder andere van NIMA-opleidingen.