27-07-2014 / Martijn Baten
In de afgelopen week behandelde de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) dat Twitter statistieken inzicht geven in organische tweets. Verder kwam de overname van nieuwsnetwerk door Newsle door LinkedIn aan bod en de uitgebreide mogelijkheden van adverteren op Facebook. In het weekoverzicht van de Nederlandse Social Media Academie staan alle tips & tricks op een rij:
LinkedIn neemt nieuwsnetwerk Newsle over
Linkedin neemt nieuwsnetwerk Newsle overLinkedIn heeft nieuwsnetwerk Newsle overgenomen. Newsle is een dienst die gebruikers op de hoogte houdt van nieuws over mensen die je wilt volgen. In dit artikel wordtd het nieuws over de overname van Newsle door LinkedIn verder toegelicht.
Lees verder.
Twitter statistieken geven inzicht in organische tweets
Twitter breidt de Twitter statistieken uit met inzichten in organische tweets naast al bestaande inzichten voor betaalde tweets. In dit artikel staan de uitbreidingen van de Twitter statistieken op een rij.
Lees verder.
De uitgebreide mogelijkheden van adverteren op Facebook
De meeste adverteerders op Facebook zijn bekend met de uitgebreide segmentatie opties om te adverteren op Facebook. Een infographic zet alle mogelijkheden die Facebook biedt aan adverteerders op een rij.
Lees verder.
Uit het NSMA-archief: Hashtags op Twitter slim gebruiken
Bedrijven, merken en organisaties die op Twitter met regelmaat gebruik maken van hashtags zijn steeds weer op zoek naar de juiste hashtags op Twitter om te gebruiken. In dit artikel worden drie tools behandeld om te achterhalen welke hashtags op Twitter zinvol zijn om te gebruiken als zakelijke Twitter-gebruiker.
Lees verder.
Praktijkgids van de week: Praktijkgids Twitter
De praktijkgids ‘Twitter’ leert je alles om aan de slag te gaan met Twitter als sociaal netwerk. Deze NSMA-praktijkgids biedt een overzichtelijk stappenplan om je persoonlijke profiel op Twitter te maken en te gebruiken.
Koop de Praktijgids Twitter in onze webwinkel.