
31-07-2016 / Martijn Baten
De afgelopen week behandelde de Nederlandse Social Media Academie dat Facebook groeit naar 1,71 miljard gebruikers per maand. Verder behandelden we vier stappen voor leads genereren via LinkedIn en dat Twitter start met een bewustwordingscampagne. In het weekoverzicht van NSMA staan alle tips & tricks van de afgelopen week op een rij.
In vier stappen leads via LinkedIn genereren
LinkedIn is het grootste zakelijke sociale netwerk in de wereld en daarmee bij uitstek een effectief platform voor het online genereren van leads. In dit artikel een stappenplan voor wie aan de slag wil gaan met leadgeneratie via LinkedIn.
Lees verder.
Twitter start bewustwordingscampagne
Twitter start een bewustwordingscampagne om misvattingen over Twitter te ondervangen. In dit artikel staan verdere details over de eigen marketingcampagne van Twitter op en een rij.
Lees verder.
Facebook groeit naar 1,71 miljard gebruikers per maand
Het aantal actieve Facebook gebruikers blijft vooralsnog groeien. Op dit moment maken maandelijks 1,71 miljard mensen actief gebruik van het online sociale netwerk.
Lees verder.
Uit het NSMA-archief:
Alle specificaties voor Facebook advertenties op een rij
Voor tien doelstellingen biedt Facebook verschillende advertentieformaten aan. Dit artikel zet alle specificaties voor de verschillende Facebook advertenties op een rij.
Lees verder.
30 dagen gratis gebruik maken van Hootsuite Pro
Met Hootsuite kunnen bedrijven en organisaties verschillende social media accounts effectief managen op één plek. Dankzij een partnership met Hootsuite biedt NSMA de mogelijkheid om 30 dagen gratis gebruik te maken van Hootsuite Pro zonder enigen verplichtingen. Aan het einde van de periode biedt Hootsuite je de mogelijkheid om te kiezen voor een gratis Hootsuite- of een betaald Hootsuite-account. Gebruik deze Hootsuite Pro-link om gebruik te maken van het aanbod.
Meer leren over social media? Meld je dan aan voor de wekelijkse NSMA nieuwsbrief!
De nieuwsbrief wordt automatisch samengesteld en verzonden. We gaan vertrouwelijk met je persoonsgegevens om.