
14-08-2016 / Martijn Baten
De afgelopen week behandelde de Nederlandse Social Media Academie dat advertenties op Facebook ondanks advertentieblokkers zichtbaar zijn. Verder behandelden we de wijzigingen aan de cookie policy van LinkedIn en de introductie van de Twitter Awards voor adverteerders. In het weekoverzicht van NSMA staan alle tips & tricks van de afgelopen week op een rij.
LinkedIn doet wijzigingen aan de cookie policy
LinkedIn doet wijzigingen aan de cookie policy. De cookies zijn er niet alleen voor bedoeld om informatie over LinkedIn gebruikers te verzamelen maar ook om LinkedIn gebruikers te beschermen. In dit artikel staan de wijzigingen aan de cookie policy op een rij.
Lees verder.
Twitter introduceert eigen Twitter Awards
Twitter introduceert eigen Twitter Awards om erkenning te geven aan partners die op indrukwekkende wijze gebruik maken van het platform. In dit artikel een uitleg over de opzet van de Twitter Awards.
Lees verder.
Facebook advertenties ondanks advertentieblokkers zichtbaar
Facebook omzeilt vanaf nu advertentieblokkers (ad blockers). Hiermee zorgt Facebook ervoor dat advertenties op het online sociale netwerk zichtbaar blijven, ook wanneer advertentieblokkers actief zijn in de browser.
Lees verder.
Uit het NSMA-archief:
Facebook stopt met 20% tekstregel voor advertenties
Facebook advertenties mogen vanaf nu meer dan 20% tekst bevatten. Facebook stopt met de regel die advertenties afkeurt vanwege de hoeveelheid tekst.
Lees verder.
Meer leren over social media? Meld je dan aan voor de wekelijkse NSMA nieuwsbrief!
De nieuwsbrief wordt automatisch samengesteld en verzonden. We gaan vertrouwelijk met je persoonsgegevens om.