Doorgestuurde berichten op WhatsApp krijgen label

WhatsApp berichten die worden doorgestuurd in een andere conversatie worden voorzien van een label. Het label ‘Forwarded’ maakt vanaf nu duidelijk dat een bericht afkomstig is uit een ander chatgesprek. Dit artikel geeft inzicht in het nieuwe label voor doorgestuurde berichten op WhatsApp.

Infographic: 7 voordelen van video ondertiteling op social media

Bij video’s op social media is niet alleen de video zelf, maar ook de ondertiteling van belang. Het toevoegen van ondertiteling aan video op social media kan grote impact hebben op de prestaties van de video. In dit artikel worden 7 voordelen van video ondertiteling op social media op een rij gezet.

De groei en kansen van chatgesprekken volgens Facebook

In toenemende mate vinden interacties op social media plaats via chatgesprekken zoals op WhatsApp en Facebook Messenger, dan via openbare netwerken. Inmiddels verstuurt 78% van de smartphone gebruikers wereldwijd minstens een keer per maand een berichtje via Facebook Messenger.

Instagram bereikt 1 miljard gebruikers en lanceert videodienst

Instagram heeft de grens van 1 miljard gebruikers doorbroken. Dit kwartaal groeit Instagram met gemiddeld 5 procent harder dan Facebook en Snapchat. Tevens lanceert het een nieuwe videodienst genaamd IGTV voor het plaatsen van lange video’s en gaat de directe concurrentie aan met YouTube.

Nieuwe functies voor WhatsApp groepen

WhatsApp is bekend vanwege de verschillende groepen waar personen elkaar vinden en interactie hebben. Om de groepen beter te ondersteunen zijn er nieuwe functies toegevoegd om het gebruik te verbeteren. In dit artikel staan de nieuwe functies voor WhatsApp groepen op een rij.

Gemakkelijk producten verkopen via Instagram

Dagelijks bezoeken meer dan 200 miljoen gebruikers een zakelijk account op Instagram. De interesse van gebruikers om eenvoudiger producten te kopen via Instagram neemt dan ook toe. In dit artikel een uitleg hoe het gemakkelijker producten verkopen via Instagram werkt.

Tips voor bijgewerkte social media accounts van bedrijven

Het is raadzaam om regelmatig de eigen social media accounts in kaart te brengen en waar nodig op te schonen. In dit artikel worden voor Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en YouTube afzonderlijk verschillende tips en adviezen gegeven voor bijgewerkte social media accounts van bedrijven.