30-09-2015 / Ayman van Bregt

Adverteren op Twitter beschikbaar in 200 landen

Bedrijven die adverteren op Twitter kunnen dit sinds deze maand in meer dan 200 landen doen. Hiermee wordt het voor adverteerders mogelijk om advertenties te vertonen onder een internationaal publiek en probeert Twitter de eigen omzet verder te vergroten. In dit artikel staan de uitbreidingen van het adverteren op Twitter op een rij.

Adverteren op Twitter beschikbaar in 200 landen

Twee jaar geleden werd het adverteren op Twitter gelanceerd en sinds deze maand zijn de mogelijkheden vergroot van 33 landen naar meer dan 200 landen en regio’s met een fijnmazig netwerk. MKB-bedrijven variërend van Honduras tot aan Hong Kong kunnen effectief adverteren op Twitter om een doelgroep te bereiken in 15 verschillende talen en indien gewenst op stadsniveau. Twitter geeft in een blogpost aan dat er zo’n 100.000 actieve adverteerders gebruikmaken van Twitter.

De afgelopen twee jaar heeft Twitter veel aanpassingen en uitbreidingen doorgevoerd om de mogelijkheden van het adverteren op Twitter zo effectief mogelijk te maken. Met het doelgericht adverteren op Twitter is het eenvoudiger dan ooit voor ondernemingen en merken om doelstellingen te bereiken via Twitter en alleen voor het resultaat van deze marketingactiviteiten te betalen. De mogelijkheden om te adverteren op Twitter staan hier op een rij.

De onderstaande Twitter-infographic geeft de ontwikkelingen van het adverteren op Twitter chronologisch weer:

Adverteren op Twitter uitgebreid naar 200 landenMeer artikelen over het adverteren op Twitter