27-09-2015 / Martijn Baten

Logo Nederlandse Social Media Academie (NSMA)In de afgelopen week behandelde de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) de beschikbaarheid van de Twitter koopknop met Stripe Relay. Verder behandelden we dat Facebook adverteerders volledige zichtbaarheid garandeert en de nieuwe LinkedIn Campagne Manager. In het weekoverzicht van de Nederlandse Social Media Academie staan alle tips & tricks op een rij:

 

LinkedIn Campagne manager biedt meer mogelijkheden om te adverteren op LinkedIn

LinkedIn Campagne manager biedt meer mogelijkheden om te adverteren op LinkedIn

LinkedIn heeft een nieuwe versie van de Campagne Manager geïntroduceerd. Het adverteren op LinkedIn via ‘Sponsored Updates‘ en tekstadvertenties op LinkedIn is vanaf nu gemakkelijk te managen en te optimaliseren via de Campagne Manager. In dit artikel staan de mogelijkheden op een rij.
Lees verder.

 

Twitter koopknop beschikbaar met Stripe Relay

Twitter koopknop beschikbaar met Stripe Relay

Mobiele websites zijn in veel gevallen ineffectief voor e-commerce doeleinden. Met Twitter als belangrijk mobiel platform faciliteert het bedrijf Stripe webwinkeliers nu met een Twitter koopknop. In dit artikel staan de mogelijkheden van de Twitter koopknop met Stripe Relay op een rij.
Lees verder.

 

Adverteerders op Facebook krijgen garantie voor ‘volledige zichtbaarheid’

Adverteerders op Facebook krijgen garantie voor ‘volledige zichtbaarheid’

Facebook geeft een garantie aan adverteerders op Facebook dat advertenties 100% vertoond worden. De garantie is vooralsnog een optie voor adverteerders. In dit artikel wordt de nieuwe optie verder toegelicht.
Lees verder.

 

Uit het NSMA-archief: Facebook videoAfspeellijsten maken en video’s uitlichten op Facebook bedrijfspagina’s

Door de groei van video op het online sociale netwerk, biedt Facebook de mogelijkheid om afspeellijsten te maken en video’s uit te lichten. In dit artikel wordt uitgelegd hoe je meer kunt doen met video op een Facebook bedrijfspagina.
Lees verder.

 

Overzichtelijke social media rapportages met SumAll

sumall_logo_highSumAll biedt een duidelijke en overzichtelijke manier om resultaten van social media activiteiten te rapporteren en te delen met collega’s. Met SumAll reports kan eenvoudig een wekelijkse rapportage gemaakt worden in PDF voor social media activiteiten op Twitter, Facebook en Instagram. Als partner van SumAll kunnen bezoekers van de Nederlandse Social Media Academie SumAll Reports aanschaffen met 25% korting. Gebruik deze SumAll link om gebruik te maken van het aanbod.

 

Hootsuite partnership voor Nederlandse Social Media Academie30 dagen gratis gebruik maken van Hootsuite Pro

Met Hootsuite kunnen bedrijven en organisaties verschillende social media accounts effectief managen op één plek.  Dankzij een partnership met Hootsuite biedt NSMA de mogelijkheid om 30 dagen gratis gebruik te maken van Hootsuite Pro zonder enigen verplichtingen. Aan het einde van de periode biedt Hootsuite je de mogelijkheid om te kiezen voor een gratis Hootsuite- of een betaald Hootsuite-account. Gebruik deze Hootsuite Pro-link om gebruik te maken van het aanbod.

 

LinkedIn benutten voor het vinden van opdrachten of het vinden van een baanPraktijkgids van de week: Praktijkgids LinkedIn gevorderden

De praktijkgids ‘LinkedIn gevorderden’ leert je om meer te halen uit LinkedIn. Deze NSMA-praktijkgids biedt een overzichtelijk stappenplan om (afhankelijk van jouw behoefte) opdrachten of een nieuwe baan te vinden via LinkedIn. Na het doorlopen van de praktijkgids ben je in staat om geavanceerde zoekfuncties en toepassingen van LinkedIn te gebruiken bij het vinden van werk (opdracht en/of baan).
Koop de NSMA Praktijkgids LinkedIn gevorderden in onze webwinkel.