27-03-2016 / Martijn Baten

De afgelopen week behandelde de Nederlandse Social Media Academie de 10 manieren waarop marketing door Twitter veranderd is. Verder behandelden we het maken van vergelijkbare advertentiedoelgroepen op Facebook en het 9e Transparency Report van LinkedIn. In het weekoverzicht van NSMA staan alle tips & tricks van de afgelopen week op een rij.

 

LinkedIn publiceert 9e Transparency Report

LinkedIn publiceert 9e Transparency Report

Het LinkedIn Transparency Report geeft inzage en openheid van zaken over de verzoeken vanuit overheden in de wereld om toegang te krijgen tot en informatie te krijgen over de profielen van LinkedIn gebruikers. In dit artikel staan de resultaten van het 8e LinkedIn Transparency Report op een rij.
Lees verder.

 

10 manieren waarop marketing door Twitter is veranderd

10 manieren waarop marketing door Twitter is veranderd

Op 21 maart 2006 ging Twitter live met een tweet van oprichter Jack Dorsey. In dit artikel staan 10 manieren op een rij hoe 10 jaar later marketing door Twitter is veranderd.
Lees verder.

 

Vergelijkbare doelgroepen Facebook

Vergelijkbare Facebook advertentiedoelgroepen maken

Facebook biedt de mogelijkheid om vergelijkbare doelgroepen te maken op basis van bestaande gegevens. Bruikbaar voor het vinden van nieuwe klanten. In dit artikel wordt uitgelegd wat vergelijkbare Facebook advertentiedoelgroepen zijn en hoe je deze kunt maken.
Lees verder.

 

Uit het NSMA-archief: Negen tips voor het beheren van een LinkedIn GroepNegen tips voor het beheren van een LinkedIn Groep

Het aanmaken van een LinkedIn groep is snel gedaan maar een levendige LinkedIn groep is niet vanzelfsprekend. In dit artikel negen tips van LinkedIn voor het beheren van een levendige en aantrekkelijke LinkedIn groep.
Lees verder.

 

NSMA Social Media NieuwsbriefBlijf op de hoogte met de wekelijkse NSMA nieuwsbrief

Als professional heb je het druk en beperkt de tijd om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen op social media. De Nederlandse Social Media Academie (NSMA) wil je hierbij helpen met het wekelijkse NSMA Social Media Weekoverzicht: een bundeling van de meest recente ontwikkelingen in het social media landschap. Elke maandag ontvang je de nieuwsbrief per mail. Zo ben je aan het begin van de week weer helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en klaar om meer uit social media te halen. Abonneer je nu op de wekelijkse NSMA nieuwsbrief.

 

Hootsuite partnership voor Nederlandse Social Media Academie30 dagen gratis gebruik maken van Hootsuite Pro

Met Hootsuite kunnen bedrijven en organisaties verschillende social media accounts effectief managen op één plek.  Dankzij een partnership met Hootsuite biedt NSMA de mogelijkheid om 30 dagen gratis gebruik te maken van Hootsuite Pro zonder enigen verplichtingen. Aan het einde van de periode biedt Hootsuite je de mogelijkheid om te kiezen voor een gratis Hootsuite- of een betaald Hootsuite-account. Gebruik deze Hootsuite Pro-link om gebruik te maken van het aanbod.