05-03-2013 / Martijn Baten

Facebook Aanbiedingen komt met eigen pagina

Facebook-gebruikers kunnen op een door Facebook nieuw geïntroduceerde pagina, geclaimde aanbiedingen op een overzichtelijke manier bekijken. Naast geclaimde aanbiedingen geeft het online sociale netwerk ook suggesties voor aanbiedingen die mogelijk interessant zijn voor gebruikers. De introductie van de nieuwe pagina is in lijn met een test die Facebook doet samen met een aantal retailers. Eerder schreven we in het artikel ‘Facebook komt met nieuwe versie van Facebook Aanbiedingen‘ hier al uitgebreid over.

De nieuwe Facebook Aanbiedingen pagina bekijken

De pagina met een overzicht van geclaimde aanbiedingen is te vinden aan de linkerkant van het nieuwsoverzicht. Ook is te pagina direct te bekijken door in de browser naar facebook.com/offers te gaan. Wie de pagina bekijkt ziet een overzicht met de aanbiedingen die geclaimd zijn door de gebruiker. Naast de geclaimde aanbiedingen geeft Facebook ook suggesties voor aanbiedingen die mogelijk interessant zijn voor de gebruiker. Met deze functie wil Facebook haar gebruikers die geïnteresseerd zijn in ‘deals’ helpen gerichter aanbiedingen te vinden binnen het online sociale netwerk. De nieuwe functie op Facebook geeft bedrijven de mogelijkheid om beter onder de aandacht te komen bij potentiële klanten.

Overzichtspagina voor Facebook Aanbiedingen

Naast de introductie van de nieuwe pagina heeft Facebook ook het logo van Facebook Aanbiedingen veranderd. In plaats van een geel vierkant wordt vanaf nu een groen icoon gebruikt in de vorm van een puntige ster.

Nieuw logo Facebook Aanbiedingen

Meer weten over Facebook Aanbiedingen?

De Nederlandse Social Media Academie schrijft regelmatig over Facebook Aanbiedingen of andere manieren om producten of diensten onder de aandacht te brengen via Facebook. In de onderstaande artikelen kun je hier meer over lezen:

 

Afbeelding: insidefacebook.com