30-12-2016 / Martijn Baten

Ook in het afgelopen jaar heeft de Nederlandse Social Media Academie weer wekelijks praktische tips en tricks geplaatst om social media effectief in te zetten voor professionele doeleinden. Inmiddels vind je dan ook meer dan 1.452 artikelen terug op onze website. De NSMA auteurs die je van nieuwe en praktische tips voorzien, hebben de vijf beste tips & tricks van 2016 voor FacebookLinkedIn en Twitter uitgelicht. Op de laatste dagen van dit jaar zetten we ze op een rij zodat je goed voorbereid aan 2017 kunt beginnen.

Automatisch reageren op berichten via Facebook Messenger

In 5 stappen een succesvolle Facebook groep opzetten

Het aanmaken en installeren van de Facebook-pixel

Vergelijkbare Facebook advertentiedoelgroepen maken

Succesvolle Facebook advertenties maken

De impact van content marketing op LinkedIn

Vergroot je zichtbaarheid bij recruiters met LinkedIn Open Candidates

Professionele vaardigheden ontwikkelen met LinkedIn Learning

Nieuwe mogelijkheden om te publiceren op LinkedIn

LinkedIn social selling onderzoek toont relatie met verkoopdoelstellingen

Live video op Twitter vanaf nu beschikbaar

Notificaties op Twitter krijgen een mute-knop

Nieuwe interactiemogelijkheden voor klantenservice via Twitter

5 tips voor meer interactie op Twitter

Twitter advertenties optimaliseren voor website conversie

NSMA Social Media Contentkalender 2017

Cover NSMA Whitepaper FacebookOok voor 2017 heeft de Nederlandse Social Media Academie een handige Social Media Contentkalender samengesteld. Met deze contentkalender is het mogelijk om gemakkelijk en overzichtelijk de social media activiteiten voor dit jaar in Excel te plannen. Op deze manier heb je een overzicht van alle social media activiteiten van dit jaar en kun je deze eenvoudig delen binnen een team. Download de gratis NSMA Social Media Contentkalender 2017.

In 2016 werden er natuurlijk nog veel meer tips & tricks geplaatst die terug zijn te vinden op onze Tips & Tricks pagina.

De nieuwsbrief wordt automatisch samengesteld en verzonden. We gaan vertrouwelijk met je persoonsgegevens om.