31-12-2017 / Martijn Baten

In 2017 heeft de Nederlandse Social Media Academie weer wekelijks praktische tips en tricks gedeeld om professionals te ondersteunen bij het effectief inzetten van social media voor zakelijke doeleinden. Inmiddels vind je dan ook meer dan 1.617 artikelen terug op onze website. De NSMA auteurs die je van nieuwe en praktische tips voorzien, hebben de drie beste tips & tricks van 2017 voor FacebookLinkedInTwitter en overige kanalen uitgelicht. Op de laatste dagen van dit jaar zetten we ze op een rij zodat je goed voorbereid aan 2018 kunt beginnen.

Een onofficiële Facebook locatiepagina claimen en samenvoegen

Op 2 manieren de voorvertoning van gedeelde links op Facebook aanpassen

De 3 beste tips & tricks voor overige social media

NSMA Social Media Contentkalender 2018

Cover NSMA Whitepaper FacebookNet als voorgaande jaren heeft de Nederlandse Social Media Academie een handige Social Media Contentkalender 2018 samengesteld. Met behulp van deze eenvoudige contentkalender is het mogelijk om overzichtelijk de social media activiteiten voor dit jaar in Excel te plannen. Op deze manier heb je een overzicht van alle social media activiteiten van dit jaar en kun je deze eenvoudig delen binnen een team. Download de gratis NSMA Social Media Contentkalender 2018.

In 2017 werden er natuurlijk nog veel meer tips & tricks voor het gebruik van social media geplaatst die terug zijn te vinden op onze Tips & Tricks pagina. Raadpleeg daarnaast eens de social media jaaroverzichten uit de voorbije jaren:

De nieuwsbrief wordt automatisch samengesteld en verzonden. We gaan vertrouwelijk met je persoonsgegevens om.